I Miss EVERYTHING =')

First of all , this post is dedicated to all my friends especially EX BOTANIANS . From the bottom of my heart , I want to seek for forgiveness from ALL OF YOU . I know some of you said that I have changed . Ehh , awat aku speaking pulak dah nih ? Adoyy . . Okay , transform to BM . Haa , aku pun tak tahu THE MAIN REASONS kenapa aku tiba tiba jadi lain . Err , mungkin aku tau kott . Tapi takkan nak publish kat sini . Kang jadi isu besar dalam maktab pulak =,=" Tapi , seriuosly aku rindu hampa semua . LIKE EVERYTHING ! Lepak-ing kat dalam bilik , kat meja batu and so on . . Aku tahu dah masuk FORM 4 nii semua buzy . Almost like medic students ----> PROBABLY . 


Yaah , probably one of you will said 'kejadah ape lia nii , tiba tiba buat touching ?' But , lantak lah hampa nak kata apa pun . MAYBE , Allah tak bagi aku dapat PRS tuu sebab balasan kat aku kott sebab tinggalkan kawan kawan yang baik macam hampa nii . But , its okaay . I'll accept it . Right now , I just keep thinking "Does God is taking back all the gifts that He gives me ?" . Yah , even kuiz math aku pun dapat TERUK gilaa . Kalau add math boleh tahan lah . Ini MATH . And now, I think Im losing all my friends . I miss nada , ynie , ct , opie , adnin , shahida , amirah , tasnim , awa , jue , irwani , farah , cekott , CIK PAH , alin and SEMUA LAAH .

Dulu , first time aku masuk waktu F2 . Aku tak kenal sape sape pun . Example like Awa and Cekott . But , botany really teach me about the real meaning of friends . I do appreciate it .




Remember the time yang kelas kita selalu kena sebab KPOP . Tapi kita buat derk gila . . Seriously , aku rindu hampa sangat sangat . Tapi , tak tau laa hampa pun rasa benda yang sama ke tak dengan aku . Last word from me , aku nak mintak maaf sangat sangat sebab aku buat salah yang teramat besar lupakan kawan kawan aku . Btw , ni memang betul aku . Bukan fake lia or kena hack ke apa ke . So , sorry perhaps ?

P/S : Kalau ada typing error tuu , abaikan je lah ehh . Biasalaah , orang taip laju *setelah lama tak bajet .

0 comments: